مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

 سال انتشار:2015

ترجمه فارسی عنوان مقاله:

پدیده برخورد دو جهان: نقش مدیریت بازاریابی در تعاملات مشتری به مشتری


عنوان انگلیسی مقاله:

As worlds collide: The role of marketing management in customer-to-customer interactions


منبع:

elsevier - Journal of Business Research 68 (2015) 119–126


چکیده انگلیسی:

Compatibility among customers within a consumption setting can help marketing managers ensure that Customer-to-Customer Interaction (CCI) between heterophilous customers does not detract from either customer's service experience. To date, however, much literature has focused on homophilous customers with few noted exceptions. Our research examines CCI under heterophily, which is important when managing an increasingly diverse customer base. This research presents the phenomenon of the collision of two worlds: FurTime and the Kaleidoscape Conference. FurTime is an annual conference mainly attended by furries. The Kaleidoscape Conference is an annual conference mainly attended by people from under-represented ethnoracial groups who are interested in pursuing doctorates in a business discipline. We employ netnography and introspection to theorize about how understanding CCI in the form of acculturation, competition, coopetition, cooperation, and territorialism can inform the role of the marketing manager within CCI Keywords: Customer-to-Customer Interaction Relationship management Introspection Netnography Consumer culture


چکیده فارسی:

سازگاری میان مشتریان در یک محیط مصرفی می تواند به مدیران بازاریابی کمک کنند تا اطمینان حاصل کنند که تعامل مشتری به مشتری (CCI) بین مشتریان متفاوت از تجربه خدمات یا مشتری نمی کاهد. با این حال، تا به امروز، مطالعات بسیاری در مورد مشتریان متفاوت گرا با چند مورد استثنا متمرکز شده است. تحقیقات ما به بررسی CCI تحت تفاوت گرایی می پردازد که در زمینه مدیریت یک پایگاه مشتری متنوع مهم است. این پژوهش، پدیده برخورد دو جهان را ارائه می دهد: FurTime و کنفرانس Kaleidoscape. FurTime یک کنفرانس سالانه است که به طور عمده توسط فوری ها برگزار می شود. کنفرانس Kaleidoscape یک کنفرانس سالانه است که به طور عمده توسط مردم از گروه های قومی که علاقه مند به دنبال کردن دکترا در رشته کسب و کار هستند برگزار می شود. ما از رویکرد انسان شناسی (نتوگرافی) و درون گرایی جهت نظریه پردازی در مورد اینکه چگونه CCI در قالب فرهنگ، رقابت، همکاری درک می شود، و اینکه چگونه سیستم ارباب و رعیتى می تواند نقش مدیر بازاریابی در CCI را مشخص کند استفاده می کنیم. کلمات کلیدی: تعامل مشتری به مشتری، مدیریت ارتباط، درون گرایی، نتنوگرافی، فرهنگ مصرف کننده


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 21

حجم فایل: 438 کیلوبایت


قیمت: 35000 تومان


توضیحات اضافی:

  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی