مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2015


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

تاثیر تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی برای نگرش کاری کارکنان


عنوان انگلیسی مقاله:

Effect of management commitment to internal marketing on employee work attitude


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Hospitality Management 45 (2015) 14–21


چکیده انگلیسی:

The present study examines the effect of management commitment to internal marketing on employee work attitude through internal marketing practices. Data were collected from 201 full-time employees of four-star and above hotels in Macao SAR, China. The results of structural equation modeling showed that management commitment to internal marketing related to internal marketing practices including formal and informal internal communications, while formal internal communication facilitated informal internal communication. Moreover, management commitment to internal marketing and informal internal communication affected employee work attitude. The current study contributes to a deeper understanding of the internal service-profit chain. 
Keywords: Management commitment to internal | marketing (MCIM) | Internal marketing practices | Employee work attitude (EWA) | Hotels | Macao SAR


چکیده فارسی:

مطالعه ی حاضر از طریق شیوه های بازاریابی داخلی , به بررسی اثر تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی برای نگرش کاری کارکنان میپردازد . داده ها از 201 کارمند جمع اوری شده است که به صورت تمام وقت در هتل چهار ستاره ای در ماکوئا SAR , چین کار میکردند . نتایج حاصل از مدل معادلات ساختاری نشان داد که, تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی مربوط به شیوه ها ی بازاریابی داخلی از جمله , ارتباطات داخلی غیر رسمی و رسمی میباشد , در حالی که ارتباطات داخلی رسمی باعث تسهیل ارتباطات داخلی میشوند . علاوه بر این , تعهد مدیریت بر بازاریابی داخلی و ارتباطات داخلی غیر رسمی , نگرش کارکنان را تحت تاثیر قرار میدهد . هدف از این مطالعه , کمک به دست یابی به درک عمیق تر و درست تر از زنجیره ی داخلی سود دهی خدمات است . 
کلمات کلیدی: تعهد مدیریت داخلی | بازاریابی شیوه های بازاریابی داخلی (MCIM) | نگرش کار کارکنان (EWA) | هتل ها | ماکائو SAR


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 29

حجم فایل: 278 کیلوبایت


قیمت: 35000 تومان


توضیحات اضافی:

       پرداخت

  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی