مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

رهبری در عصر دیجیتال: مطالعه ای بر روی اینکه چگونه رسانه های اجتماعی، در حال تغییر دادن کار متخصصان ارتباطات هستند؟


عنوان انگلیسی مقاله:

Leading in the digital age: A study of how social media are transforming the work of communication professionals


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Telematics and Informatics 33 (2016) 493–499


چکیده انگلیسی:

This study examined: (1) how communication professionals’ understanding of social media’s strategic role was associated with their active social media use, and (2) how strategic social media management was related to communication professionals’ leadership behaviors. Analysis of an online survey from a national sample of communication professionals (n = 461) revealed the following. First, social media use was closely related to participants’ leadership behaviors. Second, years of experience, organizational type and size, size of communication staff, and professionals’ primary role as managers significantly impacted the social media use in communication-related work. Finally, communication professionals’ strategic vision about social media predicted their social media use. 
Keywords: Social media | Strategic communication management | Communication leadership | Communication professionals


چکیده فارسی:

این تحقیق موارد زیر را بررسی کرده است: (1) چگونه درک بهتر متخصصان ارتباطات از نقش راهبُردی رسانه های اجتماعی، با استفاده فعال از رسانه های اجتماعی مرتبط است؟ و (2) چگونه مدیریت راهبُردی رسانه های اجتماعی، با رفتار رهبری (رهبر بودن) متخصصان ارتباطات وابستگی دارد؟ تحلیل نتایج حاصل از یک تحقیق آنلاین از یک نمونه متخصصان ارتباطات ملی (461 نفر)، نتایج زیر را حاصل کرد. اولا" ، استفاده از رسانه های اجتماعی رابطه نزدیکی با رفتارهای رهبری شرکت کنندگان در تحقیق داشت. دوما"، میزان تجربیات، نوع و اندازه سازمانی، اندازه ارتباط بین کارکنان و نقش اصلی متخصصان به عنوان مدیرهای سازمان، به طور قابل توجهی روی استفاده از رسانه های اجتماعی در کارهای ارتباط-محور اثر داشت. نهایتا"، بینش راهبُردی متخصصان ارتباطات درباره رسانه های اجتماعی، استفاده آنها از این رسانه ها را پیش بینی کرد. 
کلمات کلیدی: رسانه های اجتماعی | مدیریت ارتباطات استراتژیک | رهبری ارتباطات | متخصصین ارتباطات


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 17

حجم فایل: 96 کیلوبایت


قیمت: 33000 تومان


توضیحات اضافی:            پرداخت

  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی