مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

توجه به خدمات به صورت جدی: مسیرهای جدید در تئوری مدیریت خدمات و پژوهش


عنوان انگلیسی مقاله:

Taking services seriously: New directions in services management theory and research


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Human Resource Management Review 26 (2016) 1–3


نویسنده:

S. Douglas Pugh, Mahesh Subramony


چکیده انگلیسی:

Contemporary theoretical developments and global economic trends highlight the importance of services, and provide the impetus for developing new theory and research related to the role of organizations and employees in service design and delivery. We briefly summarize extant services management research and contextualize the four papers appearing in this special issue. These papers deal with theory development within the areas of human capital resources, emotions management HRM systems, employee-driven service delivery, and healthcare HRM, and provide detailed suggestions for future empirical inquiry. The conceptual rigor and innovativeness of perspectives characterizing these papers helps highlight the potential contribution of management scholars to the interdisciplinary study of services. 
Keywords: Customer service | Services management | Human resource management


چکیده فارسی:

تحولات تئوری معاصر و روند اقتصاد جهانی،اهمیت خدمات را برجسته ساخته و انگیزه هایی برای توسعه نظریه های جدید و تحقیقات مربوط به نقش سازمان ها و کارکنان در طراحی خدمات و خدمات رسانی فراهم می نماید.به طور خلاصه پژوهش و محتوای مدیریت خدمات موجود را در 4 مقاله ای که درباره این موضوع خاص وجود دارند،بیان کرده ایم.این مقالات با توسعه تئوری در زمینه های منابع سرمایه انسانی،سیستم های HRM مدیریت احساسات،خدمات رسانی کارکنان و مدیریت منابع انسانی بهداشت سروکار داشته و پیشنهاداتی به همراه جزئیات برای پرس و جوی تجربی آینده فراهم می کند.دقت محتواییو نوآوری های دیدگاه ها مشخص می کند که این مقالات به برجسته شدن سهم بالقوه دانشمندان مدیریت برای مطالعه رشته های مختلف علمی خدمات کمک می نماید. 
کلمات کلیدی:خدمات به مشتری | مدیریت خدمات | مدیریت منابع انسانی


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 3
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 9

حجم فایل: 64 کیلوبایت


قیمت: 12000 تومان


توضیحات اضافی:

  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی