مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب


سال انتشار:

2017


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

فرآیندهای بحرانی مدیریت دانش: یک دیدگاهی به سوی خلق ارزش برای مشتری


عنوان انگلیسی مقاله:

Critical processes of knowledge management: An approach toward the creation of customer value


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - European Research on Management and Business Economics 23 (2017) 1–7


نویسنده:

Ignacio Cepeda-Carrion, Silvia Martelo-Landroguez, Antonio L. Leal-Rodríguez, Antonio Leal-Millán


چکیده انگلیسی:

The aim of this article is to contribute to the literature by identifying and analyzing possible combinations between critical knowledge management processes (absorptive capacity, knowledge transfer and knowledge application), which will result in the creation of superior customer value. The main research question this work addresses is: given that customers are demanding each day a greater value, how can organizations create more value to customers from their knowledge management processes and the combination of them? We propose that the combination of the three knowledge management processes builds a dynamic or higher-order capability that results in the creation of superior value for customers.
Keywords: Dynamic capability | Knowledge management | Knowledge management processes | Customer value | Microfoundations of dynamic capabilities


چکیده فارسی:

هدف از این مقاله سهیم بودن در منابع علمی ازطیق شناسایی و تحلیل ترکیبات امکانپذیر بین فرآیندهای بحرانی مدیرت دانش (ظرفیت جذب، انتقال دانش و کاربرد دانش) می باشد که منجر به خلق ارزش عالی برای مشتری می شود. سوال اصلی تحقیقی که این کار به دنبال آن است این است: باتوجه به اینکه مشتریان هر روز ارزش بیشتری را برای خود تقاضا می کنند، چگونه سازمانها می توانند ارزشبیشتری برای مشتریان از فرایندهای مدیریت دانش خود و ترکیب کردن آنها خلق کنند؟ ما پیشنهاد می کنیم که ترکیب کردن سه فرایند مدیریت دانش، یک قابلیت پویا و سطح بالا می سازد که منجر به خلق ارزش عالی برای مشتریان می شود.
کلیدواژه ها: قابلیت پویا | مدیریت دانش | فرآیندهای مدیریت دانش | ارزش مشتری | زیرپایه های قابلیت های پویا


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 24

حجم فایل: 94 کیلوبایت


قیمت: 36000 تومان
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی