مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب


سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

استقبال از انواع مدل های تجارت پایدار: کارآفرینی اجتماعی،کارآفرینی سازمانی شرکت ها، خلاقیت، نوآوری و دیگر روش ها برای چالش های پایداری


عنوان انگلیسی مقاله:

Embracing the variety of sustainable business models: social entrepreneurship, corporate intrapreneurship, creativity, innovation, and other approaches to sustainability challenges


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Journal of Cleaner Production 113 (2016) 1e4


نویسنده:

Nikolay Dentchev a, *, Rupert Baumgartner b, Hans Dieleman c, Lara J ohannsd ottir d, Jan Jonker e, f, Timo Nyberg g, Romana Rauter b, Michele Rosano h, Yulia Snihur f, Xingfu Tang i, Bart van H


چکیده انگلیسی:

Sustainable business models are in the first place oriented to resolving social and environmental issues. In this vein, profit generation is not their predominant concern. In other words, sustainable business models function in contrast to what Magretta (2002: 87) argued is one of the “fundamental questions every manager must ask: How do we make money in this business?” In order to better understand this contrast, we first would like to refer to the mainstream management knowledge on business modeling. Academics have started to study business models more scrupulously in the last 15 years. Several definitions of business models have been proposed in the literature. Amit and Zott (2012: 42) defined the business model as “a system of interconnected and interdependent activities that determine the way the company does business with its customers, partners, and vendors.”


چکیده فارسی:

مدل های تجارت پایدار در وهله اول به حل و فصل مسائل اجتماعی و زیست محیطی تمایل دارد.در این راستا سود دهی نگرانی غالب آن ها نیست.به عبارت دیگر عملکرد مدل های تجارت پایدار برخلاف آن چه که Magretta استدلال کرده،"یکی از سوالات اساسی که هر مدیری باید بپرسد:ما چگونه باید در این تجارت پول دربیاوریم؟"،مدل می باشد.به منظور درک بهتر این تقابل،ما اولین بار می خواهیم به شاخه اصلی دانش مدیریت در مدل سازی تجارت اشاره کنیم.دانشگاهیان به مطالعه مدل تجارت با دقت و آگاهی بیشتری در 15 سال گذشته پرداخته اند.تعاریف متعددی از مدل های تجارات در مقاله مطرح شده است.Amit و Zott مدل تجارت"سیستم فعالیت های به هم پیوشته و وابسته ای که تعیین کننده مسیر تجارات کمپانی با مصرف کنندگان،همکاران و فروشندگان خود است" را تعریف می کند.Zhu و Casadesus-Masanell مدل های تجارت جدیدی با عنوان :برای منطق جدید شرکت های تجاری،راه های جدید برای ایجاد و گرفتن ارزش برای سهامداران آن و در درجه اول تمرکز بر پیدا کردن راه های جدید برای تولید درآمد و تعریف طرح های ارزشی برای جستجوی مصرف کنندگان،تامیین کنندگان و شرکا" را تعریف می کند.


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 4
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 11

حجم فایل: 67 کیلوبایت


قیمت:14000
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی