مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین مطالب

سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

بررسی انگیزه های خریداران وفادار به فروشگاه از طریق معیارهای جایگزین وفاداری رفتاری


عنوان انگلیسی مقاله:

Studying motivations of store-loyal buyers across alternative measures of behavioural loyalty


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - European Management Journal (2013) 31, 348– 358


نویسنده:

Mercedes Martos-Partal *, Oscar Gonzalez-Benito


چکیده انگلیسی:

This study establishes a theoretical framework and provides empirical evidence related to the motivations and benefits sought by store-loyal customers. From a theoretical perspective, the proposed framework distinguishes utilitarian benefits, such as monetary and time savings, from hedonic benefits, such as shopping enjoyment, innovativeness and impulsiveness. From a methodological perspective, this study suggests the appeal of considering different measures of store-loyal behaviour, particularly those based on consumers self-assessments, as alternatives to measures based on solely on their budget allocations. The empirical findings indicate moderate consistency between these measures; self-assessment measures are more closely related to consumers motivational profiles. They also indicate the greater explanatory power of motivational variables compared with socio-demographic variables for characterising store-loyal buyers. Finally, store-loyal buyers general profile is less price sensitive, more time and service sensitive, less concerned about entertainment and new experiences, more likely to feature planning and more brand loyal.
KEYWORDS: Buyer profile | Store loyalty | Motivations | Benefits sought | Budget allocation | Self-assessment


چکیده فارسی:

این مطالعه یک چارچوب نظری ایجاد می¬کند و شواهد تجربی مرتبط با انگیزه¬ها و منافع مورد نظر مشتریان وفادار به فروشگاه را ارائه می¬کند. چارچوب پیشنهادی از دیدگاه نظری، منافع فایده¬گرایانه نظیر صرفه¬جویی مالی و زمانی را از منافع لذت¬جویانه نظیر لذت از خرید، نوخواهی و تکانشی بودن متمایز می-کند. این مطالعه از دیدگاه متدولوژیکی ضرورت در نظر گرفتن معیارهای متفاوت رفتار وفاداری به فروشگاه (خصوصاً آن معیارهایی که مبتنی بر ارزیابی فردی مشتریان هستند) را به عنوان جایگزین معیارهای مبتنی بر تخصیص بودجه آن¬ها نشان می¬دهد. یافته¬های تجربی نشان¬دهنده سازگاری متوسط بین این معیارها است؛ معیارهای ارزیابی فردی ارتباط نزدیک¬تری با وضعیت انگیزشی مشتریان دارند. همچنین این یافته¬ها نشان می¬دهد که قدرت تبیینی متغیرهای انگیزشی برای توصیف خریداران وفادار به فروشگاه در مقایسه با متغیرهای اجتماعی-جمعیتی بالاتر است. در نهایت، وضعیت کلی خریداران وفادار به فروشگاه حساسیت کمتری به قیمت دارد، حساسیت بیشتری به زمان و سرویس دارد، کمتر با سرگرمی و تجربیات جدید ارتباط دارد، به احتمال زیاد برنامه¬ریزی و وفاداری بیشتر به برند نقش مهمی در آن دارد.
کلیدواژه¬ها: وضعیت خریدار | وفاداری به فروشگاه | انگیزه ها | منافع مورد نظر | تخصیص بودجه | ارزیابی فردی


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 11
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 37

حجم فایل: 98 کیلوبایت


قیمت:35000 تومان
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی