مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

کیفیت خدمات و درک از قیمت خدمات: تاثیر بر تبلیغات دهان به دهان و قصد بازدید مجدد


عنوان انگلیسی مقاله:

Service quality and price perception of service: Influence on word-of-mouth and revisit intention


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Journal of Air Transport Management 52 (2016) 42-54


نویسنده:

Chih-Hsing Sam Liu, Tingko Lee


چکیده انگلیسی:

Drawing on an overarching framework of marketing theory, this study develops and tests an integrated model of service quality that explicates the affective mechanisms through which service quality is associated with price perception of service (e.g., monetary price and behaviour price), word of mouth (WOM) and revisit intention. In a sample of 484 low-cost airline passengers, we found service quality to be related to increased price perception of service as a result of increasing passengers WOM, which also creates success in this regard by increasing their revisit intention. Moreover, it is not surprising that there was a positive relationship between service quality and WOM mediated by perceived value of monetary price. The theoretical and empirical implications of these results are discussed.
Keywords: Service quality | Price perception of service | WOM | Revisit intention


چکیده فارسی:

با ترسیمِ چارچوبی فراگیر از نظریه بازاریابی، این مطالعه مدلی یکپارچه از کیفیت خدمات را توسعه و آزمایش می نماید که مکانیسم عاطفی را از طریق کیفیت خدمات با درک از قیمت خدمات (به عنوان مثال، هزینه پولی و هزینه رفتاری)، تبلیغات دهان به دهان ( WOM) و قصد بازدید مجدد را به وضوح توضیح می دهد. در نمونه ای از 484 مسافر از خطوط هوایی کم هزینه، ما کیفیت خدمات را در جهت افزایش درک قیمت خدمات برپا داشتیم که در نتیجه با افزایش WOM مسافران، و همچنین ایجاد موفقیت در این زمینه با افزایش قصد بازدید مجدد در ارتباط بود. علاوه بر این، تعجب آور نیست که یک رابطه مثبت بین کیفیت خدمات و WOM واسطه ای با ارزش درک شده از هزینه پولی وجود داشته باشد. مفاهیم نظری و تجربی از این نتایج مورد بحث قرار خواهند گرفت.
کلمات کلیدی: کیفیت خدمات | درک قیمت خدمات | WOM | قصد بازدید مجدد


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 13
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 30

حجم فایل: 517 کیلوبایت


قیمت:36000 تومان
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی