مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

نوآوری های تکنولوژیکی و غیر تکنولوژیکی، عملکرد و گرایش به نوآوری در صنایع: یک مورد ازاقتصاد نوظهور


عنوان انگلیسی مقاله:

Technological and non-technological innovations, performance and propensity to innovate across industries: The case of an emerging economy


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Industrial Marketing Management Available online 22 November 2016


نویسنده:

Cristian Geldes, PhD, Christian Felzensztein, PhD, Javier Palacios-Fenech, PhD


چکیده انگلیسی:

Innovation in a firm may be non-technological, such as organizational and marketing innovation, and technological, such as product and process innovation. The aim of this article is to explore how different types of innovation affect the innovation development of the firm across industries. We chose Chile as an emerging market context. Our results show that only product innovations affect significantly innovation performance across industries. However, different types of propensities to innovate are affected differently by technological and non-technological innovations. We discuss implications for managers and policy makers in emerging economies, in which data tends to be scarce to develop new policy models and increase the effect of non-technological innovation on innovative performance.
Keywords: Technological innovation | Non-technological innovation | Innovative performance | Propensity to innovate | Emerging economies


چکیده فارسی:

نوآوری در یک شرکت ممکن است هم غیر تکنولوژیکی باشد , مانند نواوری سازمانی و نوآوری بازاریابی، و هم میتواند تکنولووژی و یا فن آوری، مانند محصول و فرآیند نوآوری باشد . هدف این مقاله، بررسی این موضوع است که چگونه انواع مختلف نوآوری بر توسعه نوآوری شرکت ها در صنایع تاثیر میگزارند. ما شیلی را به عنوان یک زمینه بازار در حال ظهور انتخاب کردیم. نتایج ما نشان می دهند که تنها نوآوری محصول است که به طور قابل توجهی عملکرد نوآوری را در صنایع تحت تاثیر قرار میدهد.با این حال، انواع مختلف نوآوری ها , به صورت متفاوتی تحت تاثیر فن آوری و موارد غیر فنی قرار دارند . ما در مورد اینگونه از مفاهیم برای مدیران و سیاستگذاران در اقتصادهای نوظهور، که در آن داده ها برای توسعه مدل سیاست جدید و افزایش اثر نوآوری غیر فنی در عملکرد های ابتکاری , کمیاب هستند , بحث میکنیم .
کلیدواژه ها: نوآوری در فناوری | نوآوری غیر فنی | عملکرد نوآورانه | گرایش به نوآوری | اقتصادهای پدید آمده


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 12
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 40

حجم فایل: 147 کیلوبایت


قیمت:36000 تومان
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی