مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2017


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

چگونه قابلیتهای بازاریابی و عملکرد فعلی، اهداف استراتژیکی در بازارهای بین المللی را بر می انگیزانند


عنوان انگلیسی مقاله:

How marketing capabilities and current performance drive strategic intentions in international markets


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Industrial Marketing Management Available online 20 February 2017 In Press, Corrected Proof


نویسنده:

Anna Kaleka, Neil A. Morgan


چکیده انگلیسی:

Drawing from two strategic views of the firm—the capability-based view and performance-feedback theory—this study examines the role of both marketing capabilities and current market performance as potential influencers of two key aspects of the intended future competitive strategy of firms operating in international markets: efficiency and marketing differentiation. Hypotheses are developed and tested in a survey of a sample of British exporting manufacturers. The findings are supportive of a more prominent role of marketing capabilities over recent market performance on future strategic intentions in export markets. Additional analyses of firms with an already established market position reveal a clear effect of informational capability on marketing differentiation and of product development capability and current market performance on efficiency intentions. We also find that target international market competitive intensity is a direct driver of efficiency-related but not differentiation-related strategic intentions.
Keywords: Strategic intentions | Marketing capabilities | Market performance | Cost efficiency | Differentiation | Competitive intensity | International marketing | Performance feedback | Exporting


چکیده فارسی:

برداشتِ از دو دیدگاه استراتژیکی و قابلیت های شرکت ها، مبتنی بر تئوری بازخورد عملکرد هاست. این مطالعه به بررسی نقش هر دو عاملِ قابلیت های بازاریابی و عملکرد بازار پرداخته و در حال حاضر آنرا بعنوان تاثیرگذار ترین عامل بالقوه از دو جنبهء کلیدی از استراتژی های رقابتی در آینده در نظر گرفته است که شرکت های فعال در بازارهای بین المللی را در خود گنجانده است که شامل تمایز در بهره وری و بازاریابی است. فرضیه ها توسعه یافته اند و طی نظرسنجی، از نمونه ای از تولید کنندگان صادرات در بریتانیا آزمونی بعمل آمد. این یافته ها حامی نقش برجستهء بیشتری از قابلیت های بازاریابی بر عملکرد اخیر بازار بر قصد استراتژیکی در بازارهای صادراتی در آینده را داراست. تجزیه و تحلیل بیشتر از شرکت ها با موقعیت بازار در حال تاسیس آشکار گشته که به وضوح تاثیر قابلیت های اطلاعاتی بر تمایز بازاریابی و قابلیت توسعه محصول و عملکرد فعلی بازار بر قصد بهره وری را نشان می دهد. ما همچنین دریافتیم که هدفِ شدت رقابت در بازارهای بین المللی مربوط به بهره وری مستقیم است و تمایزی را در جهت نیات استراتژیکی برقرار نمی کند. کلید واژه ها: اهداف استراتژیک | قابلیت های بازاریابی | عملکرد بازار | بهره وری هزینه | تفکیک | شدت رقابت | بازاریابی بین المللی | بازخورد عملکرد | صادرات


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 14
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 46

وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

حجم فایل: 221 کیلوبایت


قیمت:  36000 تومان
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی