مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2018


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

مدیریت ارتباط موفق مشتری در ادغام فرآیند کسب و کار و توسعه برنامه های مدیریت پروژه


عنوان انگلیسی مقاله:

SUCCESSFUL CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN BUSINESS PROCESS INTEGRATION AND DEVELOPMENT OF APPLICATIONS FOR PROJECT MANAGEMENT


منبع:

International Journal of Mechanical Engineering and Technology (IJMET) Volume 9, Issue 2, February 2018, pp: 637–643


نویسنده:

Manoj Aiyer, Jayant Kumar Panigrahi, Biswajit Das


چکیده انگلیسی:

Customer satisfaction is a critical factor of survival and helping to maintain the economic growth. ‘Customer centricity’ swaps efficiency with effectiveness resulting in improved financial performance. Customer relationship management (CRM) is an amalgamation of processes, people and technology that try to value the customer of a company. This is an integrated approach to manage relationships with a focus on customer retention and relationship development. With the advances in information technology, CRM has been evolving and changes in organizational structure in customer‐centric approach. Companies who successfully implement CRM, garner the rewards in customer loyalty and long run profitability. However, successful implementation is intangible, because enterprises do not understand that CRM is cross‐functional, customer‐focused and need business process re‐engineering across the organization. Even though the large portion of CRM is technology based, viewing CRM as a technology‐only solution is likely to be futile. For successful implementation of CRM, an integrated and balanced approach towards technology, people and process is required.
In this study, data were collected from Indian SMEs and departments involved were sales & marketing, administration, and operations. Data were then analyzed with statistical methods in terms of customer service variables identified from the review of the literature. Analysis indicates the importance of modern business processes, especially for coordination roles, and the study describes different purposes for documentation. Findings were significant for Total Customer Service Excellence Model with the CRM software for SMEs.
Keywords: CRM | business process | customer satisfaction | services | SME


چکیده فارسی:

رضایت مشتری عامل مهمی برای بقا و کمک به حفظ رشد اقتصادی است. "مرکزیت مشتری" مبادله بازده با اثربخشی در نتیجه بهبود عملکرد مالی را ایجاد می کند. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) تلفیقی از فرایندها، افراد و فن آوری است که سعی در ارزش دادن به مشتری یک شرکت دارد. این یک رویکرد یکپارچه برای مدیریت ارتباط با تمرکز برای حفظ مشتری و توسعه ارتباطات است. با پیشرفت در فن آوری اطلاعات، CRM در حال تغییر و تحول در ساختار سازمانی در رویکرد مشتری محوری است. شرکت هایی که با موفقیت CRM پیاده سازی می کنند، پاداش هایی را در وفاداری مشتری و سودآوری طولانی مدت کسب می کنند. با این حال، پیاده سازی موفق نامعلوم است، زیرا شرکت ها نمی فهمند که CRM متشکل از متقابل و متمرکز بر مشتری است و نیازمند مهندسی دوباره در سراسر سازمان است. اگر چه بخش بزرگی از CRM مبتنی بر فناوری است، مشاهده CRM به عنوان یک راه حل تنها برای تکنولوژی احتمالا بی فایده است. برای پیاده سازی موفق CRM، رویکرد یکپارچه و متوازن نسبت به تکنولوژی، مردم و فرایند مورد نیاز است. در این مطالعه، داده ها از SME های هند جمع آوری شده و بخش های مربوط به فروش و بازاریابی، اداری و عملیات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. داده ها با استفاده از روش های آماری از نظر متغیرهای خدمات مشتری مشخص شده از بررسی مقالات مورد تجزیه و تحلیل قرار داده شده است. تجزیه و تحلیل اهمیت فرآیندهای کسب و کار مدرن، به ویژه برای نقش های هماهنگی، و مطالعه اهداف مختلف برای اسناد را شرح می دهد. یافته های مربوط به کل مدل تعادلی خدمات مشتری با نرم افزار CRM برای SMEs قابل دسترسی است.
کلمات کلیدی: مدیریت ارتباط با مشتری | فرآیند کسب و کار | رضایت مشتری | خدمات | SME


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 8
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 12

وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: به صورت کامل ترجمه شده است

حجم فایل: 47 کیلوبایت


قیمت:  18000 تومان
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۱)

واقعا ممنون بابت زحمتی که برای جمع آوری و ترجمه این مقالات گران بها میکنید .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی