مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب

سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

یک دیدگاه نوین برای تحلیل اهمیت-رضایتمندی جهت دستیابی به گروههای نوعی کاربری در سیستم های هوش تجاری


عنوان انگلیسی مقاله:

A novel approach to conduct the importance-satisfaction analysis for acquiring typical user groups in business-intelligence systems


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Computers in Human Behavior 54 (2016) 673-681


چکیده انگلیسی:

Business intelligence (BI) is a powerful tool to conduct causality analysis and corporate diagnoses since it provides a data-driven approach to link firms' strategic goals into tactical policies and operational actions. Specifically, BI consists of a series of architectures and techniques like database, data warehousing, and data mining that transform raw data into useful information to provide decision supports. In reality, typical BI user groups involve financial analysts, marketing planners, general managers, field staffs, upstream suppliers, and downstream customers. Inspired by the concept of STP (segmentation-target positioning) and product family design, BI systems need to be customized to satisfy diverse user groups and tailored to a firm for solving complicated but specific business problems. Consequently, a novel framework is proposed to fulfill the following goals: (1) incorporating user preferences to identify key design features that best fit BI's main segments for achieving customer acquisition, (2) transforming user perceptions into quantitative degrees of satisfaction for accomplishing customer retention, and (3) conducting the importance-satisfaction analysis to generate managerial insights for developing next generation BI systems. 
Keywords: Business intelligence | User involvement | Correspondence analysis | Kano model | Importance-satisfaction analysis


چکیده فارسی:

هوش تجاری از انجایی که یک دیدگاه داده-محور جهت متصل کردن اهداف راهبُردی شرکت ها به سیاست های تاکتیکی و اقدامات عملی است، یک ابزار قدرتمند برای تحلیل و تشخیص عِلّی شرکت است. به ویژه، هوش تجاری شامل یک سری معماری ها و تکنیک ها مثل پایگاه داده ها، ذخیره نرم افزاری داده ها، و استخراج داده هاست که داده های خام را بصورت اطلاعات مفید درآورده تا یک پشتیبان برای تصمیم گیری های شرکت، ایجاد کنند. در واقع، گروههای کاربری درگیر در هوش تجاری، شامل تحلیلگران مالی، برنامه ریزی کنندگان فروش، مدیران عمومی، کارکنان میدانی، تامین کنندگان بالادست و مشتریان پایین دست می شود. همانگونه که از مفهوم STP (موقعیت یابی بخش-به-بخش هدف) و طراحی "خانواده محصول"بر می آید، سیستمهای هوش تجاری نیاز دارند که به گونه ای انتخاب شوند که رضایت گروههای کاربری مختلف را جلب کرده و برای حل مشکلات تجاری پیچیده ولی مشخص شرکت ها مناسب باشند. در نتیجه، یک چارچوب نوین برای دستیابی کامل به هدف های زیر پیشنهاد می شود: (1) لحاظ کردن اولویت های مشتری در شناسایی ویژگیهای کلیدی طراحی که به بهترین نحو برای دستیابی بخشهای اصلی هوش تجاری به مشتری زیاد، مناسب باشد. (2) تغییر شکل نظرات مشتری بصورت درجات کمّی رضایتمندی جهت حفظ مشتری و (3) انجام تحلیل اهمیت-رضایتمندی جهت ایجاد بینش های مدیریتی و توسعه سیستمهای آتی هوش تجاری. 
کلمات کلیدی: هوش تجاری | مشارکت کاربر | تحلیل مکاتبات | مدل کانو | تحلیل اهمیت رضایت


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 9
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 31

حجم فایل: 430 کیلوبایت


قیمت: 36000 تومان


توضیحات اضافی:                پرداخت           یکی از بهترین مقالات هوش تجاری در سال 2016 می باشد.

           

  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی