ارزیابی مدیریت استراتژیک در کسب و کار با مطالعه موردی AHP: لوازم خانگی پارس
سال انتشار:
2016
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
ارزیابی مدیریت استراتژیک در کسب و کار با مطالعه موردی AHP: لوازم خانگی پارس
عنوان انگلیسی مقاله:
Evaluation of Strategic Management in Business with AHP Case Study:PARS House Appliance
منبع:
Sciencedirect - Elsevier - Procedia Economics and Finance 36 ( 2016 ) 10 – 21
نویسنده:
Alireza Riahi, Mahdi Moharrampour
چکیده انگلیسی:
A
new business is simply a collection of ideas. It rests on a set of
beliefs that the new organization can offer some products or
services to some customers, in some geographic scopes, using some type
of technology, at a profitable price. As a business grows,
owners or managers find it necessary to revise the founding set of
beliefs, but those original ideas usually are reflected in the revised
statements of vision and mission. In this paper, we present the
strategies in which organizations could use to develop resource
management and analyzing business situations. Consequently, the best
strategy have been chosen with Analytical Hierarchy process
(AHP). In PARS household appliance Cost leadership was chosen by AHP
process and they decided to focus on this strategy to
improve their situation in market.
Keywords: Management | Analytical Hierarchy Process (AHP) | Strategic Management | Business.
چکیده فارسی:
کسب
و کار جدید مجموعه ای از ایده هاست. کسب و کار جدید بر مجموعه ای از این
باورها تکیه دارد که سازمان جدید می تواند برخی از محصولات و یا خدمات را
در برخی از حوزه های جغرافیایی، با استفاده از برخی از انواع فن آوری، با
قیمتی سودآور به برخی از مشتریان ارائه دهد. همزمان با رشد کسب و کار،
صاحبان و مدیران تجدید نظر در مجموعه ای از باورهای بنیادین را ضروری می
بینند، ولی برای ان دسته از ایده های اصلی که معمولاً به صورت چشم انداز و
ماموریت تجدید نظر شده منعکس می شوند. در این مقاله، ما استراتژی هایی را
ارائه می دهیم که سازمان می تواند از آنها برای توسعه مدیریت منابع و تجزیه
و تحلیل شرایط کسب و کار استفاده کند. در نتیجه، بهترین استراتژی با
فرآیند سلسله مراتب تحلیلی(AHP) انتخاب شده است. در لوازم خانگی پارس
رهبری هزینه توسط فرایند AHP انتخاب شده و آنها تصمیم به تمرکز بر روی این
استراتژی برای بهبود وضعیت خود در بازار گرفته اند.
کلمات کلیدی: مدیریت | فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) | مدیریت استراتژیک | کسب و کار.
حجم فایل: 1137 کیلوبایت
قیمت: 34000 تومان
توضیحات اضافی:
- ۹۵/۰۴/۱۴