از منابع مالی گرفته تا بازاریابی: مردمی که در صنعت مهماننوازی تبلیغ و بازاریابی میکنند
سال انتشار:
2019
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
از منابع مالی گرفته تا بازاریابی: مردمی که در صنعت مهماننوازی تبلیغ و بازاریابی میکنند
عنوان انگلیسی مقاله:
From finance to marketing: Initial public offering ownership overhang and marketing in the hospitality industry
منبع:
Sciencedirect - Elsevier -
نویسنده:
چکیده انگلیسی:
Hospitality firms spend significant amounts on marketing activities post-IPO. It is critical to understand the driving force behind these firms’ aggressive marketing strategies. This study examines the impact of Initial Public Offering (IPO) overhang on the marketing activity of newly public firms in the U.S. hospitality industry. IPO overhang measures the ownership retained by pre-existing shareholders who are mostly corporate insiders. Our results indicate that IPO overhang is positively associated with post-IPO marketing intensity up to three years post-IPO. Further, the marketing activity by newly public firms is associated with higher equity market liquidity, consistent with the view that marketing activity promotes equity market liquidity and thus facilitates insiders’ exit. Our findings provide an avenue for IPO firms to manage the negative price impact of corporate insiders’ cash-out, and a partial explanation for newly public firms’ aggressive investments in marketing
Keywords:
Marketing-finance interface
Hospitality
Marketing intensity
Initial public offering (IPO) overhang
چکیده فارسی:
شرکتهای هتلداری مقادیر قابلتوجهی در فعالیتهای بازاریابی بعد از IPO ها صرف میکنند. درک نیروی محرک پشت استراتژیهای بازاریابی تهاجمی این شرکتها حیاتی است. این مطالعه تاثیر عرضه عمومی اولیه (IPO)روی فعالیت بازاریابی شرکتهای جدید دولتی در صنعت مهماننوازی ایالاتمتحده را بررسی میکند. (عرضه اولیه اولیه)مالکیت سهام توسط سهامداران قبلی که بیشتر از کارمندان شرکت هستند را تحت فشار قرار دادهاند. نتایج ما نشان میدهد که (IPO ها با شدت بازاریابی بعد از IPO ها تا سه سال بعد از IPO ها (IPO overhang)مرتبط هستند. علاوه بر این، فعالیت بازاریابی از سوی شرکتهای جدید دولتی با نقدینگی بیشتر در بازار مرتبط است، با این دیدگاه که فعالیت بازاریابی نقدینگی را افزایش میدهد و در نتیجه خروج کارمندان را تسهیل میکند. یافتههای ما مسیری را برای شرکتهای فروش اولیه فراهم میکند تا تاثیر منفی قیمت سهام شرکتهای داخلی را مدیریت کرده، و یک توضیح نسبی برای سرمایهگذاریهای تهاجمی شرکتهای دولتی جدید در بازاریابی.
جهت سفارش ترجمه تماس حاصل فرمایید
- ۹۷/۰۴/۱۹