راهنمای خوش آمدید یا نه: درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد
سال انتشار:
2018
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
راهنمای خوش آمدید یا نه: درک انگیزه خرید مصرف کننده در بازار خرده فروشی مد
عنوان انگلیسی مقاله:
Help welcome or not: Understanding consumer shopping motivation in curated fashion retailing
منبع:
Sciencedirect - Elsevier - Journal of Retailing and Consumer Services 40 (2018) 188–203
نویسنده:
Anna Kathrin Sebald, Frank Jacob
چکیده انگلیسی:
This
study explores the motivational reasons for and against adopting
curated retailing in fashion and apparel,
which little extant research addresses. In curated fashion retailing,
stylists create personalized outfits to assist
consumers with their shopping. Because consumers vary in their demands,
retailers must understand the different factors influencing individual
adoption decisions. For this purpose, we conducted 54 semi-structured
interviews with consumers and non-consumers of curated fashion as well
as stylists. The study enhances
knowledge of online shopping motivation in consulting-intensive retail
sectors and provides further evidence of
the influence of contextual factors on shopping motivations. Most
notably, we identify unique factors of customized solutions, a
characteristic feature of curated fashion retailing. From a managerial
standpoint, our
findings provide retailers a lens through which they can better target
marketing activities and improve sales
training.
Keywords: Curated retailing | Fashion | Shopping motivation | Salesperson consultation
چکیده فارسی:
این
مطالعه دلایل انگیزشی جهت اتخاذ سرپرستی خرده فروشی در مد و پوشاک، که
تحقیقات کوچکی در مورد آن انجام می شود، بررسی می کند. در سبک خرده فروشی
مد، متخصصان مد لباس های شخصی را برای کمک به مصرف کنندگان برای خرید شان
فراهم می کنند. از آنجا که مصرف کنندگان در خواست هایشان متفاوت هستند،
خرده فروشان باید عوامل مختلفی را که بر تصمیم گیری های مربوط به پذیرش فرد
که بر روی آن تاثیر می گذارد ، درک کنند.
برای این منظور، 54 مصاحبه نیمه ساخت یافته با مصرف کنندگان و غیر مصرف
کنندگان مد و مدرن و همچنین سبک ها انجام دادیم. این مطالعه دانش انگیزشی
خرید آنلاین را در بخش های خرده فروشی با مشاغل مشروط تقویت می کند و شواهد
بیشتری را در مورد تأثیر عوامل زمینه ای بر انگیزه های خرید افزایش می
دهد. از همه مهمتر، ما عوامل منحصر به فرد راه حل های سفارشی را شناسایی
کردیم ، یکی از ویژگی های معمول خرده فروشی مد شده است. از دیدگاه مدیریتی،
یافته های ما خرده فروشان را به یک لنز می رساند که از طریق آن می توانند
فعالیت های بازاریابی و آموزش فروش را بهتر و بهبود بخشند.
کلمات کلیدی: فروش خرده فروشی | مد | انگیزه خرید | مشاوره فروشنده
حجم فایل: 252 کیلوبایت
قیمت: 36000 تومان
- ۹۷/۰۴/۱۹