پدیده برخورد دو جهان: نقش مدیریت بازاریابی در تعاملات مشتری به مشتری
سال انتشار:2015
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
پدیده برخورد دو جهان: نقش مدیریت بازاریابی در تعاملات مشتری به مشتری
عنوان انگلیسی مقاله:
As worlds collide: The role of marketing management in customer-to-customer interactions
منبع:
elsevier - Journal of Business Research 68 (2015) 119–126
چکیده انگلیسی:
Compatibility among customers within a consumption setting can help marketing managers ensure that Customer-to-Customer Interaction (CCI) between heterophilous customers does not detract from either customer's service experience. To date, however, much literature has focused on homophilous customers with few noted exceptions. Our research examines CCI under heterophily, which is important when managing an increasingly diverse customer base. This research presents the phenomenon of the collision of two worlds: FurTime and the Kaleidoscape Conference. FurTime is an annual conference mainly attended by furries. The Kaleidoscape Conference is an annual conference mainly attended by people from under-represented ethnoracial groups who are interested in pursuing doctorates in a business discipline. We employ netnography and introspection to theorize about how understanding CCI in the form of acculturation, competition, coopetition, cooperation, and territorialism can inform the role of the marketing manager within CCI Keywords: Customer-to-Customer Interaction Relationship management Introspection Netnography Consumer culture
چکیده فارسی:
سازگاری میان مشتریان در یک محیط مصرفی می تواند به مدیران بازاریابی کمک کنند تا اطمینان حاصل کنند که تعامل مشتری به مشتری (CCI) بین مشتریان متفاوت از تجربه خدمات یا مشتری نمی کاهد. با این حال، تا به امروز، مطالعات بسیاری در مورد مشتریان متفاوت گرا با چند مورد استثنا متمرکز شده است. تحقیقات ما به بررسی CCI تحت تفاوت گرایی می پردازد که در زمینه مدیریت یک پایگاه مشتری متنوع مهم است. این پژوهش، پدیده برخورد دو جهان را ارائه می دهد: FurTime و کنفرانس Kaleidoscape. FurTime یک کنفرانس سالانه است که به طور عمده توسط فوری ها برگزار می شود. کنفرانس Kaleidoscape یک کنفرانس سالانه است که به طور عمده توسط مردم از گروه های قومی که علاقه مند به دنبال کردن دکترا در رشته کسب و کار هستند برگزار می شود. ما از رویکرد انسان شناسی (نتوگرافی) و درون گرایی جهت نظریه پردازی در مورد اینکه چگونه CCI در قالب فرهنگ، رقابت، همکاری درک می شود، و اینکه چگونه سیستم ارباب و رعیتى می تواند نقش مدیر بازاریابی در CCI را مشخص کند استفاده می کنیم. کلمات کلیدی: تعامل مشتری به مشتری، مدیریت ارتباط، درون گرایی، نتنوگرافی، فرهنگ مصرف کننده
حجم فایل: 438 کیلوبایت
قیمت: 35000 تومان
توضیحات اضافی:
- ۹۴/۰۹/۱۶