سوابق اتحاد عملیاتی در طی توسعه محصول جدید : پیوند بازاریابی – خرید
انتشار:
2015
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
سوابق اتحاد عملیاتی در طی توسعه محصول جدید : پیوند بازاریابی – خرید
عنوان انگلیسی مقاله:
Antecedents of functional integration during new product development: The purchasing–marketing link
منبع:
sciencedirect - elsevier - Industrial Marketing Management (2015)
چکیده انگلیسی:
In response to different economic and business trends, companies are becoming increasingly dependent on external resources and capabilities as they seek to cater for an ever more complex and challenging demand. Such dependence has led an important group of scholars to draw attention to the inevitable integration of the purchasing and marketing functions. We stress here the need for such integration during new product development, and seek the mechanisms that may promote purchasing–marketing integration. Accordingly, this study describes two essential components underlying the concept of purchasing–marketing integration, and tests the effect of different integration mechanisms gathered from the literature on these two components. The model is tested on a sample of 141 Spanish industrial companies. Our results show that each one of these integration mechanisms varies in its effectiveness in promoting each key component of purchasing–marketing integration. Taking these asymmetric effects into account is crucial for selecting the appropriate purchasing and marketing integration devices within companies.
Keywords: New product development | Functional integration | Purchasing–marketing integration
چکیده فارسی:
در پاسخ به تمایلات مختلف اقتصادی و کسب و کار ، شرکتها به طور فزاینده ای وابسته به منابع خارجی و تواناییها میشوند چنانکه آنها در جستجوی براورده کردن یک تقاضای چالش برانگیز و بسیار پیچیده هستند. چنین وابستگی ای به یک گروه مهم محققان اجازه میدهند تا توجه را به اتحاد اجتناب ناپذیر عملکردهای خرید و بازاریابی نمایند. ما در اینجا نیاز به چنین اتحادی در طی توسعه محصولات جدید پافشاری میکنیم ، و در جستجوی مکانیزمهایی هستیم که ممکن است اتحاد خرید – بازاریابی را ارتقا دهد. سرانجام ، این مقاله دو مؤلفه ضروری متضمن مفهوم اتحاد خرید – بازاریابی را شرح میدهد، و اثر مکانیزمهای اتحاد مختلف جمع اوری شده از مقالات را در این دو مؤلفه تست میکند. مدل یک نمونه از 141 شرکت صنعتی اسپانیایی را مورد بررسی قرار داده است. نتایج ما نشان میدهد که هر یک از این مکانیزمهای اتحاد در سودمندی اش در ارتقای هر مؤلفه کلیدی اتحاد خرید – بازاریابی فرق دارد. به حساب آوردن این اثرات متقارن برای انتخاب وسایل اتحاد خرید و بازاریابی با شرکتها تعیین کننده است.
کلمات کلیدی: توسعه محصول جدید | ادغام عملکردی | ادغام بازاریابی خرید
حجم فایل: 285 کیلوبایت
قیمت: 45000 تومان
توضیحات اضافی:
این مقاله یکی از بهترین و جدیدترین مقالات در زمینه مدیریت بازاریابی و بازرگانی می باشد
- ۹۴/۰۹/۲۷