مروری بر بسترهای خرید گروهی برای مدیریت درآمد رستوران
سال انتشار:
2016
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
مروری بر بسترهای خرید گروهی برای مدیریت درآمد رستوران
عنوان انگلیسی مقاله:
Exploring group-buying platforms for restaurant revenue management
منبع:
Sciencedirect - Elsevier - International Journal of Hospitality Management 52 (2016) 154–159
چکیده انگلیسی:
Capacity utilization is a major concern for restaurants as they seek to maximize revenues, because unoccupied restaurant tables, which essentially represent lost revenue, cannot be stored for use on other days. A new type of social commerce, namely group-buying platforms has achieved great success in attracting new consumers and increasing store traffic. This study attempts to discuss how restaurants can utilize group-buying platforms as a revenue management tool and to identify the key features of restaurant deals which can help generate sales and revenues on these platforms.
Keywords: Group buying | Social commerce | Restaurant revenue management | Distribution channel
چکیده فارسی:
از آنجایی که رستورنها به دنبال درآمد حداکثری هستند، استفاده از ظرفیت های رستوران، یک نگرانی عمده برای آنها ست ،چون میزهای خالی رستورانها که الزاما" نشانگر از دست رفتن درآمد هستند، نمی توانند برای استفاده در روزهای دیگر ذخیره شوند. یک نوع جدید تجارت اجتماعی با نام بستر های خرید گروهی، به موفقیت زیادی در زمینه جذب مشتریان جدید و افزایش تردد و شلوغی فروشگاهها دست یافته است. این تحقیق تلاش می کند تا روی چگونگی استفاده رستورانها از بسترهای خرید گروهی به عنوان یک ابزار مدیریت درآمد بحث کند و ویژگیهای کلیدی این ابزار را که به رستورانها کمک می کنند تا فروش ها و درآمدهای جدیدی از این طریق تولید کنند، شناسایی کند.
کلمات کلیدی: خرید گروهی | تجارت اجتماعی | مدیریت درآمد رستوران | کانال توزیع
حجم فایل: 76 کیلوبایت
قیمت: 31000 تومان
- ۹۴/۱۱/۲۴