مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

خرید مقاله isi با ترجمه تخصصی

مدیر برتر

جدیدترین مقالات isi با ترجمه تخصصی
سفارش ترجمه
جهت سفارش و خرید مقاله به شماره زیر پیام دهید 09358908556
امکان جستجو در محتوای وبلاگ‌ فراهم شده است (به کادر پایین دقت فرمایید)

آخرین مطالب


سال انتشار:

2016


ترجمه فارسی عنوان مقاله:

رفتار دوستانه در جوامع کارآفرین و شبکه های کسب و کار


عنوان انگلیسی مقاله:

Conviviality behavior in entrepreneurial communities and business networks


منبع:

Sciencedirect - Elsevier - Journal of Business Research 69 (2016) 770–776


چکیده انگلیسی:

This article takes a step toward building of conviviality behavior in entrepreneurial communities and business networks. The actual experience of entrepreneurs suggests the importance of convivial events in entrepreneurial communities, especially to foster social and business networks in industrial markets. Yet little research effort has been devoted to elucidating the factors at play in achieving such effects. With the aim of contributing to closing this gap in the business literature, this study adopts a multidisciplinary approach to investigating and elaborating on the concept of conviviality as this behavior influences business networks. Two cases of entrepreneurial communities in the Italian fashion industry are examined with the aim of gaining insight on the role played by conviviality in the development of the producers ability to conduct business in their respective industrial markets. The main results of the paper include three research propositions for a research agenda regarding the role of conviviality in entrepreneurial communities.
Keywords: Conviviality | Communities | Business marketing | Entrepreneurship | Networks | Fashion industry


چکیده فارسی:

این مقاله مرحله ای را برای ساختن رفتار دوستانه در جوامع کارآفرین و شبکه های کسب و کار معرفی می کند. تجربه واقعی کارآفرینی، اهمیت اتفاقات خوش گذرانی در جوامع کارآفرین را به ویژه برای ایجاد شبکه های اجتماعی و تجاری در بازارهای صنعتی، بیان می کند. هنوز تحقیقات اندکی به بررسی و توضیح عواملی که در دستیابی به چنین تاثیراتی، ایفای نقش می کنند، اختصاص یافته اند. این مقاله با هدف پر کردن این شکاف موجود در منابع علمی مربوط به کسب و کار، یک دیدگاه میان-رشته ای را برای بررسی و تشریح مفهوم رفتار دوستانه اتخاذ می کند چراکه این رفتار بر شبکه های کسب و کار اثر می گذارد. دو مورد از جوامع کارآفرین در صنعت مُد ایتالیا، با هدف دستیابی به بینش هایی درباره نقش ایفا شده توسط رفتار دوستانه در توسعه قابلیت های تولید کنندگان جهت راه اندازی کسب و کار در بازارهای مربوطه خود، مورد بررسی قرار گرفتند. نتایج اصلی این مقاله شامل سه موضوع تحقیقاتی در رابطه با نقش رفتار دوستانه در جوامع کارآفرین می باشد.
کلیدواژه ها: رفتار دوستانه | انجمن ها | بازاریابی کسب و کار | کارآفرینی | شبکه ها | صنعت مُد


سطح: متوسط
تعداد صفحات فایل pdf انگلیسی: 7
تعداد صفحات فایل doc فارسی: 26

حجم فایل: 114 کیلوبایت


قیمت: 32000 تومان


توضیحات اضافی:

      پرداخت
  • ▂▃▄▅▆▇█▓▒░shahin abasi░▒▓█▇▆▅▄▃▂

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی