استراتژی های بازاریابی، ریسک پی برده شده، و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
سال انتشار:
2016
ترجمه فارسی عنوان مقاله:
استراتژی های بازاریابی، ریسک پی برده شده، و اعتماد مصرف کننده در رفتار خرید آنلاین
عنوان انگلیسی مقاله:
Marketing strategies, perceived risks, and consumer trust in online buying behaviour
منبع:
Sciencedirect - Elsevier - Journal of Retailing and Consumer Services 29 (2016) 92–103
نویسنده:
Nikolaos Pappas
چکیده انگلیسی:
Despite
the rapid increase in online shopping, the literature is silent in
terms of the interrelationship
between perceived risk factors, the marketing impacts, and their
influence on product and web-vendor
consumer trust. This research focuses on holidaymakers perspectives
using Internet bookings for their
holidays. The findings reveal the associations between Internet
perceived risks and the relatively equal
influence of product and e-channel risks in consumers trust, and that
online purchasing intentions are
equally influenced by product and e-channel consumer trust. They also
illustrate the relationship between marketing strategies and perceived
risks, and provide managerial suggestions for further e-purchasing
tourism improvement.
Keywords: Planned behaviour | Perceived risk | Travel and tourism | Consumer trust
چکیده فارسی:
با
وجود افزایش سریع در خرید آنلاین، ادبیات نظری در روابط متقابل بین عوامل
ریسک های پی برده شده، اثرات بازاریابی، و نفوذ آنها بر محصول و فروشنده وب
در اعتماد مصرف کننده نهفته گشته است. این تحقیق بر دیدگاه گردشگران؛ با
استفاده از رزرو اینترنتی برای تعطیلات شان متمرکز شده است. این یافته ها
ارتباطی بین ریسک های اینترنتی پی برده شده و نفوذ نسبتا برابر از ریسک های
محصول و کانال الکترونیکی در اعتماد مشتریان را نشان می دهد، و اینکه نیت
از خریدِ آنلاین؛ به طور مساوی توسط اعتماد مصرف کننده در محصول و کانال
الکترونیکیِ تحت تاثیر قرار داده شده است. آنها همچنین رابطهء بین استراتژی
های بازاریابی و ریسک های پی برده شده را نشان دادند، و پیشنهادات مدیریتی
برای خرید بیشتر در جهت بهبود گردشگری را ارائه دادند.
کلید واژه ها: رفتار برنامه ریزی شده | ریسک پی برده شده | سفر و گردشگری| اعتماد مصرف کننده
حجم فایل: 387 کیلوبایت
قیمت:36000 تومان
- ۹۵/۱۱/۲۳